LinkedIn poszt típusok – leadgeneráló kontra brand posztok Ebben a bejegyzésben két alapvető poszttípust – a leadgeneráló és a márkaépítő (branding) posztokat... Tovább
Ösztönzők szerepe a lead kvalifikálásában LinkedIn-en A LinkedIn egy hatékony platform lehet a lead kvalifikálására, de ehhez megfelelő stratégiára és... Tovább
Szükség van szöveges üzenetre a LinkedIn meghívó mellett? Az ügyfélszerzés egyik alapvető lépése a kapcsolati háló kiépítése, amely során fontos, hogy... Tovább
LinkedIn leadgenerálási kampány Generáljunk leadeket. Oké, de hol, hogyan, mit csináljak én, és mit várok tőle pontosan? B2B... Tovább
LinkedIn automatizáció: új út a B2B leadgeneráláshoz A B2B marketing világában a leadgenerálás mindig is kihívást jelentett, és a verseny egyre... Tovább
Ha már kevés a hírlevél szoftver, segíthet a marketing automatizálás? Hogy miért nem irigylem az e-mail marketingeseket? Nézzük meg, hogy ismerős-e a következő helyzet.... Tovább
Közösségi média marketing automatizálása A mai marketing komplex. Egyre több minőségi tartalmat kell produkálni, majd kommunikálni különböző... Tovább
Valóban nincs marketing automatizálás tartalommarketing nélkül? {% module_block module "widget_dfd926fb-8280-4ebb-b636-0b57f1a19c74" %}{% module_attribute... Tovább
Dinamikus e-mail tartalom működése Marketing tevékenységünk során gyakran készítünk hírlevelet, amit általában hírlevél szoftver... Tovább
Miért fontos a CRM és a marketingautomatizálási szoftver integrációja? Az ügyfélszerzés komplex feladat és mind a sales, mind a marketing oldal együttműködésére szükség... Tovább