LinkedIn leadgenerálási kampány Generáljunk leadeket. Oké, de hol, hogyan, mit csináljak én, és mit várok tőle pontosan? B2B... Tovább
LinkedIn automatizáció: új út a B2B leadgeneráláshoz A B2B marketing világában a leadgenerálás mindig is kihívást jelentett, és a verseny egyre... Tovább
Ha már kevés a hírlevél szoftver, segíthet a marketing automatizálás? Hogy miért nem irigylem az e-mail marketingeseket? Nézzük meg, hogy ismerős-e a következő helyzet.... Tovább
Közösségi média marketing automatizálása A mai marketing komplex. Egyre több minőségi tartalmat kell produkálni, majd kommunikálni különböző... Tovább
Valóban nincs marketing automatizálás tartalommarketing nélkül? {% module_block module "widget_dfd926fb-8280-4ebb-b636-0b57f1a19c74" %}{% module_attribute... Tovább
Dinamikus e-mail tartalom működése Marketing tevékenységünk során gyakran készítünk hírlevelet, amit általában hírlevél szoftver... Tovább
Miért fontos a CRM és a marketingautomatizálási szoftver integrációja? Az ügyfélszerzés komplex feladat és mind a sales, mind a marketing oldal együttműködésére szükség... Tovább
Progresszív profilozási formok használata a marketingben Ebben a bejegyzésben arra próbálunk válaszolni, hogy mire valók az online formok, hol kell lenniük... Tovább
Hogyan működik a marketing lead scoring? A marketing lead scoring egy olyan pontozás típus, ami a sales-ben nem ismeretlen - a CRM-es... Tovább
KKV-k és a marketing automatizálás Szükséges-e a KKV-k számára a marketing automatizálás, és ha igen, akkor milyen formában? Az... Tovább