Progresszív profilozási formok használata a marketingben Ebben a bejegyzésben arra próbálunk válaszolni, hogy mire valók az online formok, hol kell lenniük... Tovább
Hogyan működik a marketing lead scoring? A marketing lead scoring egy olyan pontozás típus, ami a sales-ben nem ismeretlen - a CRM-es... Tovább
KKV-k és a marketing automatizálás Szükséges-e a KKV-k számára a marketing automatizálás, és ha igen, akkor milyen formában? Az... Tovább
Lead generálás telemarketinggel A lead generálásra számos technika létezik, közülük az egyik a telemarketing. Ha van egy céges... Tovább
Hogyan működik az e-book, mint csali? Ahhoz, hogy leadeket generáljunk, azaz új érdeklődőket, kontaktokat találjunk, és egy első... Tovább
Lead generáló felmérés Mai bejegyzésünk témája a lead generáló felmérés, melyből megtudhatod, miért van rá szükség,... Tovább
Mi a hatékony webinárium titka? Mai bejegyzésünkben a leadgenerálásról, valamint a marketing- és a sales-automatizálásról lesz szó... Tovább
A marketing- és a sales automatizálás Az alábbi bejegyzésünk arról fog szólni, mit is jelent a marketing- és a sales-automatizálás.... Tovább
Hogyan kapcsolódik az offline esemény a marketing automatizáláshoz? Mai bejegyzésünkben a leadgenerálásról, valamint a marketing- és a sales-automatizálásról lesz szó... Tovább
A hideghívások, a lopott adatbázisok és a spam ügyfélszerzés kora lejárt Ebben a cikkben a hideghívásokról, lopott adatbázisokról és spam-ügyfélszerzésről lesz szó. Nézzük,... Tovább