Hogyan lesz a célcsoportodból valós, elérhető adatbázis? Avagy mire jó a LinkedIn Sales Navigator a B2B kampányokban Tovább
13 lépés a hatékony leadgenerálási kampányhoz A B2B marketing egyik legnehezebb, mégis legfontosabb feladata a leadgenerálás. Ezzel a céllal... Tovább
Mit jelent valójában aktívnak lenni a LinkedInen? A legtöbb LinkedInre vonatkozó tanács ezzel a mondattal kezdődik: „Légy aktív a LinkedInen!” De mit... Tovább
Hogyan lehet automatizálni a posztolást? Annak ellenére, hogy a közösségi média platformok napjainkban kiemelt szerepet játszanak a... Tovább
SSI - útmutató a sikeres értékesítéshez a LinkedIn-en A LinkedIn napjainkban nélkülözhetetlen platform a szakemberek számára, hogy kapcsolatokat... Tovább
Kifelé mutató link: posztban vagy kommentben legyen? Ahogy a legtöbb közösségi média platform, úgy a LinkedIn is érzékenyen reagál azokra a posztokra,... Tovább
Különbségek a LinkedIn és a LinkedIn Sales Navigator között Az ingyenes LinkedIn és a LinkedIn Sales Navigator között alapvető különbségek vannak. Ahhoz, hogy... Tovább
Hogyan értékesítsünk LinkedInen: személyes profil vs. céges oldal? Szakmai jelenlétünket LinkedInen két fő módon – személyes profil vagy céges oldal működtetésével –... Tovább
Spamek és a LinkedIn automatizálás Manapság sajnos többször kapunk spam üzenetet, mint valódi, személyes, kapcsolatépítő megkeresést.... Tovább
Reklám és organikus marketingeszközök szerepe a leadgenerálásban Nem kérdés, hogy lehet-e leadeket szerezni reklámokkal. Amit itt fontos mérlegelni, hogy milyen... Tovább