SSI - útmutató a sikeres értékesítéshez a LinkedIn-en A LinkedIn napjainkban nélkülözhetetlen platform a szakemberek számára, hogy kapcsolatokat... Tovább
Interakcióra ösztönzés és kommunikáció az értékesítés előtt Miként tudsz hatékonyan kommunikálni és interakciókat generálni még az értékesítési folyamat előtt?... Tovább
Kifelé mutató link: posztban vagy kommentben legyen? Ahogy a legtöbb közösségi média platform, úgy a LinkedIn is érzékenyen reagál azokra a posztokra,... Tovább
Gyors tippek leadgenerálásra A leadgenerálás minden kis- és közepes vállalkozás számára elengedhetetlen lépés, a várt növekedés... Tovább
Különbségek a LinkedIn és a LinkedIn Sales Navigator között Az ingyenes LinkedIn és a LinkedIn Sales Navigator között alapvető különbségek vannak. Ahhoz, hogy... Tovább
Hogyan értékesítsünk LinkedInen: személyes profil vs. céges oldal? Szakmai jelenlétünket LinkedInen két fő módon – személyes profil vagy céges oldal működtetésével –... Tovább
Spamek és a LinkedIn automatizálás Manapság sajnos többször kapunk spam üzenetet, mint valódi, személyes, kapcsolatépítő megkeresést.... Tovább
BDR cégek - mit csinálnak és hogyan? BDR-nek, azaz Business Development Representative-nak azt az értékesítési szakembert nevezzük, aki... Tovább
Reklám és organikus marketingeszközök szerepe a leadgenerálásban Nem kérdés, hogy lehet-e leadeket szerezni reklámokkal. Amit itt fontos mérlegelni, hogy milyen... Tovább
Professzionális LinkedIn profil felépítése Ahhoz, hogy a LinkedInen valaki komolyan vegyen és visszaigazoljon, be kell tartanod néhány... Tovább