LinkedIn leadek az értékesítők CRM-ében
Beazonosítjuk a célcsoportodat a Sales Navigator-ban, majd a LinkedIn automatizálással generált leadeket a CRM-edben fogod látni.
Mi leszállítjuk a LinkedIn kvalifikált leadeket, neked már csak értékesítened kell!
Leadek a céged “üzemanyaga”
Leadek nélkül lehetetlen növekedni. Hagyományos marketinggel nehezen lehet leadeket generálni, branding is szükséges, de direkt nem segíti a sales-t.
A B2B vevők előre informálódnak és jóval edukáltabbak, amikor az első megkeresés történik. Csak modern sales és B2B marketing technikák segítségével lehet megelőzni és irányítani, hogy a leadeket mi informáljunk és utána tőlünk rendeljenek meg…. (vagy valahogy így …)
Ki foglalkozik leadgenerálással nálatok, és milyen hatékonysággal?
Búcsúzz el a:
- MANUÁLIS LINKEDIN SALES-TŐL - Kinek van ideje napi szinten posztolni, meghívókat küldeni, a visszaigazolt kontaktokat kvalifikálni?
- AZ EXCELBEN TÁROLT LEADEKTŐL - átláthatatlan adatok, elavult vagy rossz információk
- A HIDEGHÍVÁSOKTÓL - a menedzsereket manapság nehéz elérni telefonon, pláne a felsővezetőket
- A KÉRETLEN E-MAIL KAMPÁNYOKTÓL - tudom, sokszor nincs más megoldás, mint kör e-mailt küldeni a fél világnak, de nem hatékony és törvénytelen is
- TOBORZÁSTÓL - sok idő, energia és pénz elmegy a Junior sales rep-ek toborzására
- JUNIOR SALES MENEDZSELÉSTŐL - egy jó junior sales rep-et is irányítani és segíteni kell. Hát meg a kezdőt ...
- BIZONYTALANSÁGTÓL - “Vajon mennyi leadet fog hozni? És azok használhatók lesznek?”
Hogyan segíthetünk mi?
-
Kiszervezés
A leggyorsabb és leghatékonyabb megoldás a LinkedIn posztolásra és a leadgenerálásra az, ha az ilyen jellegű tevékenységet kiszervezed olyan cégnek, aki rendelkezik tapasztalattal, eszközökkel és emberekkel.
B2B senior marketing kollégáink a LinkedIn, a Sales Navigator, a CRM és inbound marketing specialistái, akik több országban segítették ügyfeleink leadgeneráló kampányait.
-
Belső képzés
Néha az a megoldás, hogy a szervezet önállóan foglalkozik leadgenerálással, pláne akkor, ha sok a sales manager.Ebben az esetben belső, vállalati képzéssel felkészítjük a sales csapatodat a LinkedIn és a Sales Navigator használatára.A képzés után 1-1 mentorálással biztosítjuk azt, hogy a friss tudás beépüljön a gyakorlatba is. -
Távoktatás
Ha a saját ritmusotokban szeretnétek elsajátítani a LinkedIn leadgenerálási technikákat, akkor az online képzésünket javasoljuk.2 hónapig elérhető videóink segítségével megtanuljátok használni a LinkedInt és a Sales Navigator-t, beazonosítani a célcsoportokat, automatizálni a LinkedIn kapcsolatépítést és integrálni a LinkedInt a CRM-mel.
Ügyfeleink mondták
-
“HubSpot bevezetés és leadgenerálási képzések segítségével erősítettük pozíciónkat a piacon. Értékesítőink modern technikákat használva így még nagyobb eredményeket hozhatnak.”
Oroszlán Éva
DFT-Hungária
-
“Bulgáriában építettük C-suite adatbázist az ottani értékesítőnk részére. A munka gyors és pontos volt, ezért más EU-s országokban is tervezzük hasonló adatbázis építést LinkedIn technikák segítségével.”
Balogh Eszter
Balasys
-
“Értékesítőink nagyon hasznosnak és gyakorlatiasnak értékelték a LinkedIn automatizálás belső képzést. Nemzetközi és helyi szinten egyaránt használni fogjuk ezeket a technikákat.”
Borzsák Marianna
Hungexpo
Gyakran ismételt kérdések
-
Át tudjátok nézni a LinkedIn profiljainkat is?
Természetesen! Az együttműködésünk elején mindenképpen át fogjunk nézni a kampányban szerepelő LinkedIn személyes profilokat, és javaslatokat fogunk tenni a szükséges változtatásokra.
-
Mi a céges profillal és nem a személyessel szeretnénk LinkedIn automatizálást csinálni
A piacon jelenleg használt szoftverekkel ez sajnos nem lehetséges. Csak személyes profillal lehet automatizálni.
-
Nekünk van saját megoldásunk LinkedIn posztolásra
A LinkedIn leadgeneráláshoz különleges szövegírásra és posztokra van szükség. Amennyiben ez biztosított, akkor csak egyeztetnünk kell a kampányokat és a posztolási témákat.
Amennyiben bármikor meggondolod magad, mi átvehetjük a posztolást is.
-
Milyen szoftverekre lesz szükség az együttműködés során, és mit kell a megbízónak fizetnie?
A LinkedIn automatizáláshoz speciális szoftvert használunk, aminek a díja kb. 20.000 Ft/hónap.
Amennyiben a mi ügynökségünk fog LinkedIn posztokat írni és publikálni a nevetekben, ezt is automatizálni kell egy közösségi média menedzsment szoftverrel, melynek díja 20.000 Ft/hónap.
Ezeket a díjakat az ajánlatunk tartalmazza, és a havi számlázásban közvetített szolgáltatásként lesznek feltüntetve.
A hatékony kampányok érdekében szükség lesz legalább egy Sales Navigator előfizetésre, amit a LinkedIn adminisztrátor tud megrendelni, nem mi. A díj kb. 30.000 Ft/hónap.
Továbbá, szükség lesz bármelyik (akár a legolcsóbb) LinkedIn Premium előfizetésre per LinkedIn profil, akinek a nevében a kampányokat fogjuk működtetni. Ennek a díja 9.000 Ft/hónaptól kezdődik.
Amennyiben mi vezetjük be CRM rendszert, annak a havi díja kb. 18.000 Ft/hónap (HubSpot Starter CRM Suite ($ 50/hó 1.000 az adatbázisban lévő kontakt esetében)
-
Hallottam, hogy a LinkedIn automatizáláshoz nincs szükség Sales Navigator-ra
Ez így igaz, viszont a hatékonyabb célcsoport célzáshoz nélkülözhetetlen a Sales Navigator. Erre sajnos a LinkedIn nem képes.
Ezt a szolgáltatást direkt kiszervezték a Sales Navigator-ba, mint prémium funkciót.
-
Mi van akkor, ha nekünk vannak saját szoftvereink, amelyek beváltak?
Ebben az esetben megvizsgáljuk, hogy az adott szoftverek alkalmasak lesznek-e. Ha igen, akkor azokat fogjuk használni és lehetőség szerint integrálni az új megoldásokkal.
-
Mi van akkor, ha szerződést szeretnék bontani?
Rugalmasak vagyunk. Amennyiben bármikor az együttműködésünk során szerződést szeretnél bontani, megteheted. A megkezdett hónap díját ki fogjuk számlázni és minden folyamatban lévő kampányt át fogunk adni.
Ez vonatkozik minden havi fizetésű szoftverre is.
A HubSpot Starter CRM Suite szoftver esetében a havi díj éves vállalást jelent, így ha év közben szeretnéd bontani a szerződést, a fennmaradó hónapok díját be kell fizetni. -
Hogyan működik és miért szükséges a lead kvalifikálás?
A LinkedIn meghívó visszaigazolása nem jelent semmit. Ahhoz, hogy kiderülön, érdekli-e a kontaktot az, amivel foglalkozunk, szükség van kvalifikálásra. A kvalifikálást manuálisan csinálni lehetetlen nagy mennyiségű kontakt esetében, ezért szükséges ösztönzőt vagy lead mágnest használni.
A lead mágnes kvalifikálni fogja azokat akik érdeklődést mutatnak a termékünk vagy szolgáltatásunk iránt. A kvalifikálás általában online formon keresztül történik, azaz a kontakt gyakorlatilag saját magát fogja kvalifikálni.
Így nekünk csak kvalifikált leadekkel kell foglalkoznunk.
-
Mennyibe kerül a szolgáltatásotok?
A havi "csomag szolgáltatásunk" a következőket tartalmazza:
- LinkedIn profil optimalizálása,
- LinkedIn posztolás,
- célcsoport meghatározása,
- kampány felépítése,
- landing oldal és e-mailek készítése,
- kampány optimalizálása,
- utóértékelés és projekt menedzsment,
- más inbound marketing szolgáltatások.
Ebből is látszik, hogy minden egyes tételt egyeztetnünk kell, mert valamelyik amelyikből több kell, másból kevesebb, harmadikra nincs is szükség. Így a havi díjunk nagyon különböző, mindig a megbízónk igényeihez igazított, személyre szabott.
-
Hogyan történik az elszámolás?
A szerződéskötéstől kezdve, pontosabban az együttműködéstől kezdve, 30 naponta, eseti megbízás esetén pedig a teljesítés igazolás utáni napon számlázzuk az elmúlt időszakot.
A projektben használt szoftverek gyártói direkt számláznak a szolgáltatás igénybevételi napjától kezdődően, havonta.