Leadgenerálási terv 30 perc alatt
Ezen a webináriumon nem csak tippeket mutatunk be értékesítési vezetők számára a gyors leadgeneráláshoz, hanem fél óra alatt egy működőképes tervet is készítünk.
Időpont: 2024. május 31. 14:00
-
Gyors tippek a leadgenerálásra
-
Leadgenerálási terv 30 perc alatt
-
Ingyenes sablon a terv készítéshez
Bólints, ha neked is ezek a napi kihívásaid
- A CÉLCSOPORT - Nem biztos, hogy jól határoztátok meg a célcsoportot, ICP-t vagy a buyer persona-t.
- ROSSZUL TELJESÍT A TARTALMUNK - A website-on található tartalom sok esetben nem értékes és informatív, nem olyan, ami a célcsoportot érdekli.
- NEM JELENÜNK MEG A KERESŐBEN - Igen tudom, ma nehéz optimalizálni keresőkre, de 1-1 oldal esetében lehet eredményeket elérni.
- A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NYŰG - Persze, ez a marketing feladata, de ha egy középméretű cégben a sales és a menedzsment "csinálja a marketinget", akkor ezt nem tudod elkerülni. Legalább a LinkedInen.
- NINCS CSALINK - A termékkatalógus, szolgáltatás leírása vagy bemutató videó nem csali. Ez neked fontos, de a célcsoportodnak problémája van, amire megoldást keres. Ezt készítsd elő, és add ingyen adatokért cserébe!
- SZAKMAI RENDEZVÉNYEK EREDMÉNYEK NÉLKÜL - Most is jársz ilyenekre, tudom. A gondom az, hogy nehezen tudsz leadeket felmutatni ebből. Igazam van vagy igazam van?
- NINCS ESETTANULMÁNYUNK - Mennyi megírt és publikált esettanulmányod van, amivel be tudod mutatni az érdeklődőknek, hogyan is dolgoztok és milyen eredményeket tudtok produkálni? Hm? Várom ...
- NEM MÉRÜNK SEMMIT - Ha van is CRM-e a cégnek, sokszor nem mérnek kulcsfontosságú teljesítménymutatókat. Ezen változtatni kell!
A megoldás: hatékony terv
Ha te is a fent felsorolt kihívásokkal küzdesz, tarts velünk és nézd meg, hogyan tervezünk mi egy leadgenerálási kampányt!
A webináriumon 30 perc alatt megmutatjuk, mi az, ami eredményeket/leadeket hoz, majd ezt sablonként használva a saját cégedben is alkalmazhatod.
Addig is olvasd el a lenti tippeket, hátha ki tudod egészíteni az eddigi tevékenységedet.
A webinárium tartalma
Ezen a webináriumon meg fogjuk mutatni, hogyan tervezünk a leadgeneráló kampányok kivitelezését:
- Leadgenerálási kalkuláció készítése
- A termék/szolgáltatás kiválasztása
- A célcsoport/persona kiválasztása/kutatás
- A célcsoport meghatározás a Sales Navigator-ban
- A kampánycélok, üzenet
- A lead mágnes megtervezése: (pl. webinárium)
- A landing oldal és az e-mailek előkészítése
- Kérdések a webináriumon (kvalifikálás miatt)
- Follow-up/sales üzenetsorozat megtervezése
- Lead scoring (kvalifikálás miatt)
- Promóciós terv (organikus és fizetős)
- Kampány indítása és optimalizálása
- CRM vagy Excel - utógondozásra
Gyors tippek leadgenerálásra
A B2B kisvállalatoknál a leadgenerálásban a hatékonyság és az eredményesség kulcsfontosságú.
Íme, néhány gyors tipp a sikeres leadgeneráláshoz:
-
Határozd meg a célcsoportodat
Határozd meg egyértelműen az ideális ügyfélprofilodat. Az ICP (azaz Ideal Customer Profile) leír egy fiktív vállalkozást, amely rendelkezik mindazokkal a tulajdonságokkal, amelyek tökéletesen illeszkednek az általad kínált termékekhez vagy szolgáltatásokhoz.
-
Használj tartalommarketinget
Hozz létre értékes tartalmakat, például blogbejegyzéseket vagy e-könyveket, hogy be tudd vonzani a leadeket!
-
Optimalizáld a weboldaladat a keresőre
Biztosítsd, hogy a weboldalad felhasználó- és mobilbarát, a keresőmotorok számára optimalizált legyen annak érdekében, hogy organikus forgalmat hozzon!
-
Használd a közösségi médiát
Lépj kapcsolatba a célcsoportoddal közösségi média platformokon, például a LinkedInen, Facebookon vagy Instagramon, hogy kapcsolatokat tudj építeni és leadeket generálni!
-
Kínálj leadmágneseket
Adj értékes forrásokat vagy ösztönzőket, például ingyenes webináriumokat, próbaverziókat, demókat vagy letölthető útmutatókat ahhoz, hogy megkaphasd a a leadek elérhetőségi adatait.
-
Vegyél részt szakmai rendezvényeken
Vegyél részt iparági rendezvényeken, konferenciákon és más csoportokban, hogy kapcsolatot és ismertséget tudj építeni a potenciális ügyfelek körében.
-
Írj esettanulmányokat
A tapasztalataidat meg kell mutatnod a potenciális ügyfeleidnek! Ennek a legjobb módja az, ha pl. az iparágad szerint elkezdesz esettanulmányokat publikálni a weboldaladon.
-
Használj online reklámot
Fektess be célzott online hirdetési kampányokba, például Google, Facebook és Instagram hirdetésekbe az ideális célcsoport elérése érdekében. A LinkedIn hirdetések itthon csak nagyon kevés cégnek hoznak megtérüléseket.
-
Mérd a leadgenerálási tevékenységedet
Figyeld az olyan kulcsfontosságú teljesítménymutatókat (KPI-k), mint a weboldal forgalma, a konverziós arányok és az egy leadre jutó költségek! Így tudsz majd adatvezérelt döntéseket hozni.
-
Ne spamelj!
A kéretlen reklámnak több fajtája van, de egyik kommunikáció esetében sem kapunk engedélyt arra, hogy ajánlatot küldjünk. A kör-email küldés jóváhagyás nélkül (nem e-mail outreach) itthon büntetendő.
Regisztrálj az ingyenes webináriumra!
Csatlakozz a már lezajlott webináriumhoz, és tekintsd meg a videófelvételt!