Az ügyfélszerzés első lépése, a leadgenerálás
A könyv egy útmutatót nyújt, amely végigvezeti az olvasót a leadek megtalálásától és generálásától a vásárlásig vezető úton.
A Damjanovich Nebojsa által ajánlott módszerek valós piaci tapasztalatokra és bevált gyakorlatokra épülnek, különös hangsúlyt fektetve a digitális marketing eszközeinek és technológiáinak alkalmazására.
-
199 oldal, több ábrával és kutatási adattal
-
B2B inbound marketing és sales megközelítés
-
LinkedIn és Sales Navigator a sales-ben
-
Marketing és sales technikák és szoftverek
-
B2B szakmai szótár
Mi rejlik a könyvben?
OLVASS BELE A KÖNYVBE, TÖLTS LE EGY RÉSZLETET!
A könyv átfogó útmutatót nyújt a B2B leadgeneráláshoz, bemutatva a modern marketing és sales stratégiákat, eszközöket és technikákat, amelyekkel a cégek fenntartható növekedést érhetnek el.
- Bevezetés a leadgenerálásba: megismerheted a leadgenerálás alapjait és fontosságát.
- A leadgenerálási folyamat: lépésről lépésre bemutatjuk a hatékony leadgenerálás felépítését.
- Menedzserek kihívásai: fedezd fel, mi frusztrálja a menedzsereket, és hogyan kezelheted ezeket.
- Stratégiai megközelítések: ismerd meg a különböző stratégiákat a fenntartható növekedéshez.
- LinkedIn az ügyfélszerzésben: tanuld meg hatékonyan használni a LinkedInt és a Sales Navigator-t.
- Automatizálás: fedezd fel a marketing-és sales- automatizálás lehetőségeit.
- Kampányok tervezése és végrehajtása: tippek a sikeres kampányokhoz.
- Lead nurturing: a lead ápolásának fontossága és módszerei
Érdekel a B2B marketing és sales világ?
A mai B2B marketing és sales menedzserek számos kihívással szembesülnek az ügyfélszerzés során. A növekvő piaci verseny és az egyre összetettebb vásárlói útvonalak nehezítik a potenciális ügyfelek megfelelő megszólítását a vásárlási ciklus különböző szakaszaiban.
A digitális csatornák sokfélesége és a folyamatosan változó technológiai környezet arra kényszeríti a menedzsereket, hogy lépést tartsanak a legújabb eszközökkel és stratégiákkal. Emellett a megfelelő költségvetés elkülönítése és a források hatékony allokálása szintén nagy kihívást jelent, különösen akkor, ha a különböző részlegek versengő igényei között kell egyensúlyozni.
A sikeres ügyfélszerzés érdekében elengedhetetlen az adatvezérelt megközelítés és a fejlett analitikai eszközök használata, amelyek lehetővé teszik a hatékony döntéshozatalt és a stratégiák finomhangolását.
A könyv ezekre a kihívásokra válaszol.
Kinek ajánljuk a könyvet?
Ez a könyv ideális választás B2B marketing- és sales menedzserek, valamint KKV cégvezetők számára, akik hatékonyabbá szeretnék tenni leadgenerálási erőfeszítéseiket, és fenntartható módon kívánják javítani piaci teljesítményüket.
Damjanovich Nebojsa több évtizedes tapasztalata és szakértelme révén ez a mű alapvető olvasmány minden B2B vállalatnak, amely sikeresen szeretné kezelni a leadgenerálás kihívásait és lehetőségeit.
Ez a könyv különösen hasznos lehet marketingkom-munikációs szakos hallgatóknak is, mivel mélyreható betekintést nyújt a B2B marketing egyik legfontosabb aspektusába, a leadgenerálásba.
A szerzőről
Damjanovich Neboja pályafutása 1995-ben kezdödött, amikor a szegedi Mozaik kiadójaként betört a marketing és a sales világba.
Dolgozott a VNU-nál (mostani Central Media), MediaComnál, majd 2001-tól a Senpai Consulting digitális médiára szakosodott tanácsadó cég tulajdonosa.
Számos nagyvállalatnak segített az online marketing területén.
Dolgozott a Vatera.hu-nak és a Grey Reklámügynökségnek, majd 2019 óta a Resend Agency tulajdonosa, ahol B2B cégeknek segítenek a leadgenerálásban.
Nebojsa számos szakmai fórum előadója és erőteljesen tevékenykedik a felsőoktatásban, ahol több digitális marketinggel kapcsolatos képzés elindításában és működtetésében vesz részt.
Zsűritag volt Az év honlapja (2011), EFFIE (2012) és Országos Marketinggyémánt díj (2016-2022) versenyekben.
Több száz workshopot szervezett 2001 óta.
2001-ben publikálta első könyveit: "E-mail marketing" és "Keresőmarketing" címmel. Társszerző volt a "Blogvilág" című könyvben és szakmai lektor a John Battelle "Keress!" és Dr. Eszes István "Digitális gazdaság" című könyveknél.
Megrendelő
Rendelési csomagok
Könyv
1 db könyv
+ Audió
1 db. könyv + audió felvétel
+ Konzultáció
1 könyv + audió felvétel + 2 órás konzultáció
- Házhozszállítás az árban
- Hangfelvétel 1 éves elérése
- 2 órás ingyenes konzultáció a megrendeléstől számított 6 hónapon belül
40.000 Ft(hamarosan)
Megrendelés
Válaszd ki a megfelelő csomagot és töltsd ki az űrlapot! A megrendelésről e-mailt fogsz kapni, külön e-mailben pedig a számlát.