Resend Blog

Különbségek a LinkedIn és a LinkedIn Sales Navigator között

Written by Damjanovich Nebojsa | 2024.09.20. 9:27:11

Az ingyenes LinkedIn és a LinkedIn Sales Navigator között alapvető különbségek vannak. Ahhoz, hogy könnyebb legyen eldöntened, melyikre van szükség, bemutatom, hogy a prémium csomag esetén milyen plusz szolgáltatásokért fizethetünk, megéri-e mindez az árát, illetve szükségünk van-e egyáltalán mindezekre…

A LinkedIn remek lehetőséget biztosít ahhoz, hogy bemutassuk a szakmai utunkat, elért eredményeinket, ismerkedjünk másokkal és kapcsolatot építsünk. Feltöltjük a személyes és céges profilunkat a legfontosabb adatokkal, posztolunk időnként valami fontosat, de előfordul, hogy nincs komolyabb terv a platform használatával. 

Ebben a bejegyzésben nem is ennek a hasznosságát fogjuk vizsgálni. Azért hoztam ezt az összehasonlítást, hogy megnézzük, a leadgeneráláshoz, értékesítéshez mindaz, amit az ingyenes felület nyújt, elegendő-e, illetve pontosan mit kapunk az előfizetéssel.

 

LinkedIn ingyenes verziója

  1. Része egy alapvető filterekkel ellátott kereső (pl. kulcsszóra, pozícióra tudsz keresni), ami még kis mértékben tovább is szűrhető, viszont a találati listát nem lehet menteni, elvesznek az adatok.
  2. Nem írhatsz üzeneteket bárkinek.
  3. Nem kapsz emlékeztetőt a megtalált profilokat, cégeket érintő változásokról.
  4. Nincs lehetőséged címkézni a kontaktokat, a későbbi gyorsabb megtalálás érdekében.
  5. Csak az utolsó 5 felhasználót látod, akik megtekintették a profilodat.
  6. Korlátozott az összekapcsolása a CRM-ekkel.

Milyen szolgáltatásokat nyújt ehhez képest a fizetős LinkedIn Sales Navigator?

  1. Lehetőséged van részletes keresésre és szűrésre. A célcsoport megtalálásához elengedhetetlenek ezek a szűrők, és itt rengeteg lehetőség van erre. Fontos filterek például:
    • mennyien dolgoznak a keresett cégnél
    • milyen jelenlegi és volt pozíciók vannak
    • a kontakt milyen hosszú ideig dolgozott a megjelölt pozícióban.
  2. Az alapcsomaghoz képest a Linkedin Sales Navigator-ban el tudod menteni a találati oldalakat, illetve mindezeket kedved szerint el is tudod nevezni.
  3. A későbbi sikeres szűrések érdekében megjegyzést írhatsz, vagy taget, címkét kapcsolhatsz a kontakthoz, hogy később egyszerűbb legyen a szűrés.
  4. Előfizetés esetén a rendszer minden egyes változásról értesít, amely az általad készített listákat, vagy a követett leadeket, cégeket, illetve kereséseket érinti. Ilyen lehet például, ha a kontaktod munkahelyet váltott, vagy új kontakt lépett az általad figyelemmel kísért pozícióba.
  5. A Sales Navigator-ban elérhető egy úgynevezett in-mail szolgáltatás is, amellyel lehetőséged van bárki számára üzenetet küldeni. Az előfizetési csomagtól függ, hogy egy adott hónapban mennyit küldhetsz.
  6. Minden profilt meg tudsz nézni, aki megtekintette profilodat; azonban itt is a csomag méretétől függ, ez hány felhasználót takar, mindenesetre biztosan többet, mint az alapszolgáltatásban.
  7. Sales Navigator-ban a profilod API-n keresztül összekapcsolható nagyon sok CRM-mel. 
  8. Több előfizetéses csomagot kínálnak, a legkedvezőbb árú a Core csomag, ami már elegendő egy sales-esnek leadgeneráláshoz.

 

Tapasztalatunk

 

Immár harmadik éve vagyunk a Sales Navigátor előfizetői, így bátran kijelenthetjük, minden hónapban tapasztaljuk ennek előnyeit. 

Számos célcsoportra szűrünk, van, hogy 50-100 kontaktból álló listákat, máskor ennél is nagyobbakat, néha pedig közvetlenül az ügyfeleinknek nyújtunk segítséget a saját Sales Navigator-unk révén. 

Tapasztalataink alapján határozottan ajánljuk az alap előfizetést, mivel a célcsoportra vonatkozó részletes és szűrt listáink így tűpontosak lesznek, valamint garantáltan meghozzák a várt eredményt.