Az ingyenes LinkedIn és a LinkedIn Sales Navigator között alapvető különbségek vannak. Ahhoz, hogy könnyebb legyen eldöntened, melyikre van szükség, bemutatom, hogy a prémium csomag esetén milyen plusz szolgáltatásokért fizethetünk, megéri-e mindez az árát, illetve szükségünk van-e egyáltalán mindezekre…
A LinkedIn remek lehetőséget biztosít ahhoz, hogy bemutassuk a szakmai utunkat, elért eredményeinket, ismerkedjünk másokkal és kapcsolatot építsünk. Feltöltjük a személyes és céges profilunkat a legfontosabb adatokkal, posztolunk időnként valami fontosat, de előfordul, hogy nincs komolyabb terv a platform használatával.
Ebben a bejegyzésben nem is ennek a hasznosságát fogjuk vizsgálni. Azért hoztam ezt az összehasonlítást, hogy megnézzük, a leadgeneráláshoz, értékesítéshez mindaz, amit az ingyenes felület nyújt, elegendő-e, illetve pontosan mit kapunk az előfizetéssel.
LinkedIn ingyenes verziója
- Része egy alapvető filterekkel ellátott kereső (pl. kulcsszóra, pozícióra tudsz keresni), ami még kis mértékben tovább is szűrhető, viszont a találati listát nem lehet menteni, elvesznek az adatok.
- Nem írhatsz üzeneteket bárkinek.
- Nem kapsz emlékeztetőt a megtalált profilokat, cégeket érintő változásokról.
- Nincs lehetőséged címkézni a kontaktokat, a későbbi gyorsabb megtalálás érdekében.
- Csak az utolsó 5 felhasználót látod, akik megtekintették a profilodat.
- Korlátozott az összekapcsolása a CRM-ekkel.
Milyen szolgáltatásokat nyújt ehhez képest a fizetős LinkedIn Sales Navigator?
- Lehetőséged van részletes keresésre és szűrésre. A célcsoport megtalálásához elengedhetetlenek ezek a szűrők, és itt rengeteg lehetőség van erre. Fontos filterek például:
- mennyien dolgoznak a keresett cégnél
- milyen jelenlegi és volt pozíciók vannak
- a kontakt milyen hosszú ideig dolgozott a megjelölt pozícióban.
- Az alapcsomaghoz képest a Linkedin Sales Navigator-ban el tudod menteni a találati oldalakat, illetve mindezeket kedved szerint el is tudod nevezni.
- A későbbi sikeres szűrések érdekében megjegyzést írhatsz, vagy taget, címkét kapcsolhatsz a kontakthoz, hogy később egyszerűbb legyen a szűrés.
- Előfizetés esetén a rendszer minden egyes változásról értesít, amely az általad készített listákat, vagy a követett leadeket, cégeket, illetve kereséseket érinti. Ilyen lehet például, ha a kontaktod munkahelyet váltott, vagy új kontakt lépett az általad figyelemmel kísért pozícióba.
- A Sales Navigator-ban elérhető egy úgynevezett in-mail szolgáltatás is, amellyel lehetőséged van bárki számára üzenetet küldeni. Az előfizetési csomagtól függ, hogy egy adott hónapban mennyit küldhetsz.
- Minden profilt meg tudsz nézni, aki megtekintette profilodat; azonban itt is a csomag méretétől függ, ez hány felhasználót takar, mindenesetre biztosan többet, mint az alapszolgáltatásban.
- Sales Navigator-ban a profilod API-n keresztül összekapcsolható nagyon sok CRM-mel.
- Több előfizetéses csomagot kínálnak, a legkedvezőbb árú a Core csomag, ami már elegendő egy sales-esnek leadgeneráláshoz.
Tapasztalatunk
Immár harmadik éve vagyunk a Sales Navigátor előfizetői, így bátran kijelenthetjük, minden hónapban tapasztaljuk ennek előnyeit.
Számos célcsoportra szűrünk, van, hogy 50-100 kontaktból álló listákat, máskor ennél is nagyobbakat, néha pedig közvetlenül az ügyfeleinknek nyújtunk segítséget a saját Sales Navigator-unk révén.
Tapasztalataink alapján határozottan ajánljuk az alap előfizetést, mivel a célcsoportra vonatkozó részletes és szűrt listáink így tűpontosak lesznek, valamint garantáltan meghozzák a várt eredményt.