Skip to content

Erőforrások

e-Book-ok, útmutatók és videók marketing automatizálás témára

SZAKNYELV

Trigger, form, lead scoring…ÉRTED?

Marketingesként, értékesítőként vagy akár ügyvezetőként biztosan Te is egyre gyakrabban találkozol a marketingautomatizálás témával és az azzal kapcsolatos szaknyelvvel.

Némi sejtésed talán már van róla, hogy mire vonatkoznak ezek a szakkifejezések, és azt is érzed, hogy foglalkoznod kellene a témával, mert kár lenne kihagyni a benne rejlő lehetőséget, de elbizonytalanít a túl sok újdonság?

Aggodalomra semmi ok! Segítünk!

Útmutató a marketingautomatizálási szaknyelvhez

LANDINGOLDALAK

Leadmágnesként működő weboldalra van szükséged?

Mint minden mást a marketingben, a landingoldal-készítést is lehet jól és rosszul is csinálni. De miért csinálnánk rosszul, ha néhány egyszerű alapszabály betartásával csinálhatjuk jól is?

Ingyenesen letölthető útmutatónkban végigkalauzolunk az egész folyamaton: a célok meghatározásától kezdve a megvalósításig.

Ha végigolvasod, Te magad is képes leszel jól optimalizált, magas konverziós számokat hozó landingoldalakat létrehozni!

Jól konvertáló landingoldalak készítése

DINAMIKUS TARTALOM

Használd a dinamikus tartalomban rejlő erőt!

Ugye Te is tudod, hogy a statikus tartalmakkal dolgozó marketing már a múlté…Ügyfeleid kizárólag személyre szabott élményekre vágynak!

Nem, ilyet nem csak a multik tudnak :-)!

A dinamikus tartalom-készítés ma már a kkv-k számára is elérhető megoldás. Ingyenesen letölthető e-bookunkból Te is megtudhatod, hogy fogj hozzá.

Tedd személyessé a marketingedet dinamikus tartalommal