Amikor B2B ügyfélszerzésről van szó, sokan automatikusan a LinkedInhez fordulnak. Ez teljesen érthető, hiszen ez az egyik legnagyobb üzleti közösségi platform, ahol naprakész információkat találhatunk cégekről és döntéshozókról.
Használat közben azonban hamar kiderül, hogy az ingyenes LinkedIn-verzió keresési és szűrési lehetőségei igencsak korlátozottak.
A LinkedIn keresője csak néhány alapvető szűrést kínál: például ország, iparág, jelenlegi pozíció. Ezek egy-egy első körös kereséshez elegendőek lehetnek, de ha konkrét célcsoportokat szeretnél elérni - pl. magyar kisvállalkozások marketing vezetőit -, akkor ezzel már nem találod meg a számodra releváns profilokat.
Különösen igaz ez akkor, ha:
A Sales Navigator a LinkedIn fizetős kiegészítője – gyakorlatilag a platform turbózott adatbázisa. Sokkal részletesebb szűrési lehetőségeket biztosít, és célzott adatgyűjtést tesz lehetővé.
Mit tud a Sales Navigator?
Sokan teljes értékesítési folyamatokat visznek végig kizárólag a Sales Navigator felületén, CRM integráció nélkül is.
A Sales Navigator Core csomagja havi kb. 30 000 Ft. Ez elsőre soknak tűnhet, de ha megnézed, mit kapsz érte, gyorsan világossá válik, hogy ez egy kiemelkedően kedvező ár egy ilyen szintű, folyamatosan frissülő B2B adatbázisért.
Ráadásul:
Igen! Ha például csak néhány száz céget célzol Magyarországon, akkor kiemelten fontos, hogy lásd, mikor kerülnek új kapcsolatok a látóteredbe. A Sales Navigator külön megmutatja neked, kik az új találatok a már meglévő szűrési beállításaid alapján. A LinkedIn mindemellett 30 napos ingyenes próbaidőt biztosít a használatához.
Javaslom, hogy a Core csomaggal indulj el, ez is bőven elegendő az első komolyabb tapasztalatok megszerzéséhez.